cat-71494_640

Parques caninos e campañas de control de colonias felinas

“Fronte as nulas políticas de benestar animal do goberno do PP, nós queremos acondicionar espazos amplos e axeitados para que os cans poidan estar soltos. É importante ter un control sobre as colonias de gatos para evitar unha poboación descontrolada destes animais”, afirma Xurxo Couto, candidato do BNG de Arteixo

laptop-3196481_640

O BNG porá en marcha unha Oficina de Apoio a Trámites Administrativos

A formación nacionalista inclúe a iniciativa no seu programa de goberno, para que a veciñanza “poida relacionarse coa administración municipal de forma sinxela”, explica Xurxo Couto, candidato do BNG de Arteixo

Autocaravana

O BNG presentou máis de 70 propostas no último mandato

Moitas destas mocións foron aprobadas por unanimidade “pero o goberno do PP decidiu metelas nun caixón en vez de facelas realidade, como ocorre coa Rede de Puntos seguros para mulleres maltratadas, a dinamización dos centros sociais ou a creación dun aparcamento para autocaravanas”, lamenta Xurxo Couto, candidato do BNG de Arteixo.

portada

Programa de goberno do BNG de Arteixo

Merecemos un Arteixo participativo e transparente. Un goberno que non mire para outro lado nas cuestións medioambientais. Merecemos alternativas de transporte público eficaces e planificadas no conxunto da comarca. Merecemos políticas de apoio aos produtos de proximidade e ao comercio local. Merecemos máis servizos e menos cemento. Merecemos un Arteixo que defenda e recupere o seu patrimonio e a historia, que apoie á lingua e á cultura.

Ler novas

O BNG DE ARTEIXO PRESENTOU INICIATIVAS PARA QUE SE RECOLLAN NOS ORZAMENTOS DO ESTADO COMO A PARTIDA PARA A CONSTRUCCIÓN DA CIRCUNVALACIÓN DE MEICENDE.

Arteixo, 28 de outubro de 2022.- O BNG voltará solicitar a dotación de 7.500.000 euros para esta obra viaria. En 2015 consignáronse nos orzamentos do Estado pouco máis de 3 millóns de euros para a obra que finalizaría en 2016, que permitiría evitar o tráfico pesado e de mercadorías perigosas ( gas, butano, propano...) por Meicende. O BNG solicita a execución da obra para achegar seguridade á veciñanza.

Desde o ano 2007 tanto a veciñanza como o BNG reclaman unha solución que evite o alto tráfico de camións con mercadorías perigosas polo núcleo de Meicende o que supón un problema de seguridade e de saúde importante. Coa construción do vial que vai ao Porto Exterior abriuse a posibilidade de poder facer unha alternativa que beneficiase tamén á veciñanza de Pastoriza xa que permitiría a conexión tanto en dirección A Coruña como Arteixo e facer unha conexión directa coa industria da contorna evitando así tanta densidade de tráfico pesado.

A AC- 415 atravesa o núcleo de Meicende e Pastoriza ten unha densidade de tráfico elevadísima “ desde o ano 2011 levan tanto PSOE como PP mentíndolle á veciñanza deste concello, prometendo, dicindo que o van mirar, cada vez que hai eleccións promesa , mais a realidade é que a día de hoxe nada de nada “ indican desde o BNG

Desde o BNG de Arteixo indican ademais que a reclamación non vai ser só presentar a emenda que se acompañará doutras iniciativas nas vindeiras semanas para premer tanto ao goberno da Xunta coma o do Estado a atender as reclamacións de veciñas e veciños de parroquia de Pastoriza.